2013. december 3., kedd

XII.rész

Hát meghoztam volna, bár nem valami hosszú és  jó. :/ De a kövi már remélem sokkal jobb lesz. Addig is olvassátok és komizzatok lécci.V.xx

-Nagyon hiányoztál, nem bírtam tovább nélküled.
Épp, hogy betudta fejezni már rá is tapadtam azokra a csodás ajkaira, nem késlekedve azonnal reagált és visszacsókolt. Csak levegő hiányában váltunk el egymástól, majd a nyakamnál folytatta és egyre lejjebb haladt. 
-Figyelj itt van az anyám a másik szobába, plusz a bátyám is, nem szeretném ha így találkoznátok először.
-Rendben, megértem de annyira szeretlek, hogy nem bírok magammal.
Nyomtam egy puszit az arcára, majd összeszedtem a cuccaimat és bementem a fürdőbe. Gyorsan végeztem is, nem akartam egyedül hagyni Harryt, mire vissza értem nem láttam az ágyon pedig mi ellőt kijöttem volna még ott feküdt. Majd megláttam az író asztalomnál amint épp elmerült valamiben, csak reménykedni tudtam, hogy nem találta meg a rajzaimat, de sajnos csalódnom kellett.


















-Ezeket te csináltad?-kérdezte nagyon csodálkozós fejjel.
-Igen.-picit elszégyelltem magam.
-Jess miért nem mondtad, hogy ilyen jól rajzolsz?
-Ezek nem is olyan jók!
-Dehogy nem!
Gyorsan megláttam egyet amit nemrég csináltam Hazzáról és nem akartam, hogy meglássa de én okos feltűnőbben el akarhattam volna dugni. Megfogta és egy nagyon de nagyon aranyos és egyben kis fiús mosoly ült ki az arcára.
-Ezt mikor csináltad?-mutatta felém.




-Nem rég, mikor elmentünk randizni először, azután.
-Gyönyörűek akár csak te!
Majd egy hatalmas csók közepette az ágyra dőltünk. Nagyon álmos voltam így nem igazán foglalkoztam vele, nem sokára elnyomott az álom. Hajnalba felkeltem és kicsit megijedtem, hogy valaki a derekamnál fogva magához ölel, de mikor észre vettem, hogy ki az azonnal biztonság érzet és melegség öntött el. Szembe fordultam vele majd így aludtam tovább. Halk kopogást hallottam mielőtt nyitódott volna az ajtó.
-Kicsim te még alszol? Mindjárt indulnod kell az iskolába!
Gyorsan kikeltem az ágyból magamra kaptam valamit és már futottam is le az emeletről, mikor kinyitottam az ajtót megláttam a szuper sexy barátomat.

 Igaz kicsit mérges voltam, hogy egy üzenet nélkül ott hagyott, de remélem jó indoka volt hozzá! Kis gondolkozás után úgy döntöttem, hogy oda megyek hozzá és finoman kérdőre vonom. Érzelmekkel teli csókot váltottunk és ennek következményében elfelejtettem, hogy mit is akartam tőle. Annyira csodálatos egy ember, alig tudom elhinni, hogy tényleg az enyém és csak is az enyém!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése