2013. október 28., hétfő

III.rész

Na itt is lenne a kövi rész. Gondolom nektek is most van szünet és ezért tudok minden nap hozni új részeket. De majd megpróbálok gyakran újakat írni. Megszeretnélek titeket kérni, hogy léci írjátok le a véleményeteket. Előre is köszi.V.xx

-És hát ti lennétek ugyebár azok.
-Hát nem is tudom, hogy mit mondjak köszönjük.
Mentem oda hozzájuk, megöleltem őket és adtam nekik egy puszit az arcukra.Kicsit meglepődött arcot vágtak.
-Jaj bocsi olyan bunkók vagyunk be se mutatkoztunk én Sara vagyok.-mentem ismételten hozzájuk és kezet fogtunk.
-Én pedig Jennifer.
-Lányok nem vagytok esetleg éhesek, mert én már nagyon.-kérdezte Niall mire mind a hárman röhögni kezdtünk.
-Most mi van?-tette az értetlent.
-Semmi.-próbálta abba hagyni a röhögést Jen de nem nagy sikerrel-én is elég éhes vagyok.
-Hát ti mindig éhesek vagytok szóval nem csodálkozok.De sajnos nekünk haza kellene mennünk, mert már elég késő van és a bátyám már biztosan vár minket.-mondtam mire a fiúk nagyon szomorúak lettek.
-Esetleg megkaphatnánk a számotokat?-kérdezte Harry.
-Őőő....hát persze, de cserébe mi meg kérjük a tiéteket.-válaszoltam, kicsit meglepődtem, mert nem igazán vagyok bátor idegenek előtt nemhogy híres emberek előtt.
-Hát oké.
Gyorsan számot cseréltünk, majd elköszöntünk és már mentünk is kifelé.Mikor haza értem alig bírtam felmenni a szobámba ezért nem is csoda, hogy egyből elaludtam. Másnap reggel arra keltem, hogy valaki hív. Felvettem és kicsit meglepődtem mikor bele szóltak:
-Szia Harry vagyok. Arra gondoltam, hogy nem e lenne kedved esetleg össze futni?-kérdezte kicsit bátortalanul.
-Persze, hogy lenne.
-Király akkor este hétre ott vagyok.Csak add meg a címedet léci.
Lediktáltam neki, majd még egy picit beszélgettünk. majd szóltak neki, hogy rakja le ezért elköszöntünk. Őszintén nem tudom, hogy mit higgyek vajon mit akarhat pont tőlem egy ilyen nagy sztár mint Harry. Feltápászkodtam az ágyról majd lementem enni valamit mert nagyon éhes voltam már. Gyorsan összedobtam a reggelimet majd felmentem twittere. Nagy meglepetésemre volt öt új követőm megnéztem, hogy kik azok és annyira megörültem, hogy majd nem ledobtam a laptopomat az ölemből.Hiszen a fiúk voltak azok, olyan boldog voltam.Gyorsan eltelt az idő már fél hét volt úgyhogy elkezdtem készülődni. Bementem a fürdőbe és bemásztam a kádba.
















Mikor kész voltam magamra tekertem egy törölközőt és kerestem egy olyan ruhát ami minden alkalomra jó ugyanis Harry nem mondta, hogy hova visz. Nem volt sok időm de nem tudtam dönteni, inkább neki álltam sminkelni. Nem vittem túlzásba csak egy kis alapozó szempilla spirál és szemhéj púder. Mikor kész voltam visszamentem a gardróbomhoz. Végre sikerült kiválasztanom egy ruhát.
















Már hallottam, hogy dudál. ezért lesiettem a lépcsőn és elköszöntem. Mikor megláttam elállt a lélegzetem, még jobban nézet ki mint tegnap. Oda mentem hozzá.
-Hali.
-Szia. Gyönyörű vagy.-mondta majd adott egy puszit az arcomra.
-Köszi.-éreztem, hogy belepirulok a bókjába.
Udvariasan kinyitotta a kocsi ajtaját majd beszálltam, átment a másik oldalra, majd ő is beült.
-És mégis hova megyünk?
-Az meglepetés.
-Jaj pedig úgy izgulok.-véletlenül hangosan mondtam ki és éreztem, hogy megint pír szökik az arcomra.
-Megjöttünk.
Egy étteremhez érkeztünk, leparkoltunk majd kiszálltunk.Udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd kisegített.
-Jó estét Styles névre van asztalunk.-mondta határozottan.




















Mikor megpillantottam, hogy melyik a mi asztalunk legszívesebben a nyakába ugrottam volna, de nem tettem nehogy elijesszem magamtól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése