2013. október 29., kedd

IV.rész-kezdetek

Na így hajnali órákba meg is írtam a kövit. :D Nagyon nagyon szépen kérlek titeket, hogy írjátok le a véleményeteket. Előre is köszi :) V.xx

Harry szemszöge:

Mikor megláttam Sarat alig bírtam ki, hogy ne kapjam le, de türtőztettem magam. Alig vártam, hogy megérkezzünk az étterembe és láthassam a reakcióját. Nagyon aranyos volt mikor meglátta, hogy hova hoztam őt. Hamar eltelt az idő, majd kifele mentünk mikor két rajongó meglátott és elkezdtek visítva rohanni felém.
-Gyere-fogtam meg a kezét és elkezdtem húzni magam után.
-Harry lassabban már nem jönnek.-szólt de én még mindig siettem.
Mikor odaértünk a kocsihoz körbe néztem, de szerencsére nem láttam senkit. Még szerencse mivel nem tudtam tovább türtőztetni magam és szép lassan oda hajoltam Sara felé és megcsókoltam. Megpróbáltam bejutást kérni és kis noszogatás után meg is kaptam. Lassan váltunk el egymástól, majd gyorsan beszállt a kocsiba. Nem értettem de követtem példáját és én is beültem.
 Hamar visszaértünk hozzájuk, szó nélkül kiakart szállni de én visszarántottam a csuklójánál fogva. Ismét megcsókoltam, de ez úttal nem kaptam rá választ.
-Sara ha megbántottalak bocsi de annyira szép és vonzó vagy.-próbáltam mentegetőzni.
-Semmi baj, csak egy kicsit fura, hogy igazából nem is ismerjük egymást és most meg.
Nem fejezte be a mondatot csak kiszállt, de még gyorsan elköszönt.

Sara szemszöge:

Felszaladtam a szobámba és folyamatosan azon agyaltam, hogy vajon mit akarhat tőlem, egy nagy senkitől. Olyan fáradt voltam, hogy ugyanabban a ruhámban aludtam el. Másnap nagyon későn keltem, csodálkoztam is hiszen mindig történt nálunk valami ezért sosem tudtam sokáig aludni. Lementem a konyhába és a hűtőn találtam egy üzenetet: "Kicsim elmentünk a nagyiékhoz majd csak holnap jövünk. Vigyázz magadra anyu bátyó." Jaj de jó már csak az hiányzott, hogy egyedül maradjak. Jent se hívhattam mivel ők is elutaztak. Nem maradt más választásom, minthogy egyedül töltöm a hétvégét. Kerestem valami ehetőt, de nem nagy sikerrel. Felvettem egy egyszerű ruhát és elindultam kajáért. 

Elkezdett csörögni a telóm, elővettem és nagy meglepetésemre Harry hívott. Beleszóltam:
-Szia.
-Hali, csak bocsánatot szerettem volna kérni a tegnapiért és kiengeszteli, úgyhogy merre vagy most? -kérdezte.
-Hát pont most megyek be egy Nando's-ba, ha nagyon akarod gyere ide.-mondtam unottan bár a tegnapi után nem igazán szerettem volna.
-Attól tartok, hogy neked kell.
-Mi ez, hogy érted?
-Csak fordulj meg.
Mikor észrevettem, majd elállt a lélegzetem, hogy tud mindig ilyen szív döglesztő lenni? Oda menetem hozzá, majd elkezdtünk beszélgetni tök hétköznapi témákról.
-Nézd szeretnék bocsánatot kérni nem akartam. csak hát olyan gyönyörű vagy.
-Nézd Harry semmi baj, csak furcsálltam. De felejtsük el az egészet.
-Csak sajnos az a baj, hogy nem tudom, Nézd tudom, hogy alig két napja ismerjük egymást de én úgy érzem, hogy kezdek beléd szeretni.-amint kimondta ledermedtem.- úgy megszeretném kérdezni, hogy megtisztelnél azzal, hogy a barátnőm leszel?
Nem tudtam válaszolni neki, ezerszer kaphatna nálam jobbat.
-Én nem is tudom, hogy mit mondjak.-mikor rá néztem elkapott a vágy, hogy most azonnal itt mindenki előtt nekirontsak, de visszafogtam magam.- de azt tudom, hogy én lennék a legboldogabb.
Majd mikor ezt kimondtam megcsókolt, éreztem magamon egypár ember szúrós pillantását, ezért elhúzódtam tőle.
-Gyere menjünk hozzám.
Majd kifizettük a kajánkat és elindultunk. Nem tudtam abba hagyni a vigyorgást, ez fel is tűnt neki. Körülbelül negyed óra alatt ott voltunk nála mikor megpillantottam a házat.
-Harry ez csodaszép.
-Kösz, de nálad nem szebb.-mondta, majd rám kacsintott.
Belülről még szebb volt mint kívülről, gyorsan körbevezetett. Majd leültünk a nappaliba, annyira belemerültem a csodaszép zöld szemébe. hogy nem hallottam, hogy szól.
-Bocsi, mit mondtál?
-Csak azt kérdeztem, hogy nem kívánsz valamit?
-Tulajdon képen igen! Téged!
Jelentettem ki határozottan, majd odahajoltam hozzá és loptam egy csókot. Vissza akartam húzódni, de ekkor éreztem, hogy a keze a derekamról levándorol a fenekemre, majd az ölébe húz. Alig akartunk elválni egymástól, de muszáj volt, mert alig kaptunk levegőt.



-Ezt inkább folytassuk oda fenn.
Mikor megláttam hatalmas ágyát gyorsan toltam felé Harryt, és rálöktem. Erre elkezdet vigyorogni, majd magára rántott. Folytattuk amit lenn elkezdtünk. Éreztem, hogy leveszi rólam a pólót, majd én az övét. kigombolta a nadrágomat majd gyorsan kiléptem belőle. Megéreztem Harry kezét a combom belső felén, amint épp igyekszik felfele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése