2013. október 30., szerda

V.rész

Itt is vagyok már az ötödik résszel, el se hiszem. :) Nagyon örülök, hogy ilyen sokan olvassátok, csak léci komizzatok. Köszi. V.xx

Harry szemszöge:

Egész este csak arra vártam, hogy végre kettesben legyünk. Nem bírtam türtőztetni magam, faltuk egymást. Felértünk a szobámba és elkezdtem vetkőztetni, mikor elfordult tőle.
-Harry, én még nem szeretném.-mondta halkan és éreztem, hogy szégyenli magát.-nekem ez lenne az első és szeretném, ha különleges lenne.
-Rendben semmi baj, nekem mindent elmondhatsz. Szeretlek!
-Én is szeretlek.
Majd megcsókoltuk egymást, de ez úttal próbáltam visszafogni magam.
-Nem nézünk valami filmet?-kérdezte és felugrott az ágyról.
-Jó, de mit?
-Nem tudom, döntsd el én addig hozok valami nasit mg üdítőt.


Sarah szemszöge:

Zene

Minden hol kerestem valami chipset csak pont az asztalon nem. Elővettem egy tálat és már vissza is mentem.
-Na mit nézünk?-kérdeztem, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon melyik  a kedvenc filmje.
-Nagyfiúk, jól lesz?
-Imádom, de nekem az is elég ha velem vagy.-mondtam, majd egy kicsit belepirultam.ű
Elkezdtük nézni, de én valahol a felénél elaludhattam. Arra keltem, hogy valaki engem néz, nem tudom hogy van de megérzem ha valaki figyel alvás közben. Elkezdtem mocorogni mire valaki apró puszikat adott az arcomra. Felnéztem és megláttam barátom csodaszép szemét, majd megcsókoltam.
-Jó reggelt.
-Neked is, eddig az.-mondta egy széles vigyorral az arcán és megjelentek a csoda gödröcskéi.
-Nem vagy éhes?
-Hát egy picit, de majd eszek otthon.
-Dehogy most azonnal elmegyünk és veszünk neked valamit. Öltözz fel és lent megvárlak.
Már fel is pattant és kiment, bementem a fürdőbe keresni akartam egy fésűt de nem kellet, mert elő volt vagy hat darab. Kicsit sminkeltem csak, hogy valahogy kinézzek. Mikor végeztem lementem, szóltam neki és már indultunk is. Egy starbucks-ba mentünk.
-Csak utánad.nyitotta ki előttem az ajtót.
-Hirtelen milyen udvarias lett valaki.-mondtam, majd rá kacsintottam.-jó, eddig is az voltál. Köszi.-majd egy cuppanós puszit nyomtam az arcára. Pont volt egy szabad asztal a sarokba oda mentünk, nem kérdeztem, hogy miért hiszen tudtam. Félt, hogy esetleg meglátnak minket a Directonerek. De megértem őt, hiszen így is napi 24 órán át követik őket.
-Mit szeretnél?
-Még nem tudom, addig válasz te.
Oda jött hozzánk egy pincér és felvette a rendelésünket. Nem sokkal később ki i hozta.














Harry kifizetni a reggelinket míg én elmentem a mosdóba. Mire visszamentem nagyon sok rajongó volt körülötte, nem vette észre, hogy visszaértem. Csak akkor tűnt fel neki mikor megszólalt az egyik:
-Nézzétek tegnap nem őt láttuk az étteremben?
-De igen! Ti együt vagytok?-kérdezték egyszerre.
Harryre néztem, mert igazából erről még nem beszéltünk. Magához rántott és egy vad mégis szenvedélyes csókot kaptam tőle.




















Aminek meglett a következménye, ugyanis nagyon "kedves" fejeket vágtak,
-Igen és nagyon boldog vagyok, hogy ilyen csodálatos barátnőm van.-mondta mire én belepirultam.
Elindultunk, mert már délelőtt 11 óra volt és be kellett mennie a közös házukba. Mielőtt kiszálltam volna még gyorsan váltottunk egymással egy csókot, majd visszanéztem és elindult. Mikor megláttam, hogy kiül a nappaliba megdöbbentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése