2013. október 27., vasárnap

I.rész

Ma van a 16. születésnapom és a legjobb barátnőmmel Jenivel fogom tölteni az egész napot.Reggel anyukám ébresztett, hogy szeretnének velem beszélni.Gyorsan felkeltem, mert nem egészen értettem, hogy mi lehet ennyire fontos.Lefutottam a lépcsőn és egyenesen a konyhába mentem.Ott várt a bátyám és Jen, értettlen fejet vágtam mire anyu bele kezdett:
-Tudom, hogy nagyon szereted a One Directiont ezért gondoltuk. hogy biztosan nagyon örülnél ennek.-mondta, majd felém nyújtott egy borítékot.
Úgy remegtem, hogy alig tudtam megfogni, elkezdtem kibontani és ez fogadott:



Mikor felfogtam, hogy mit is tartok a kezembe elkezdtek potyogni a könnyeim és visítottam.Gyorsan oda futottam hozzájuk és mind hármuk nyakába borultam.
-Nagyon nagyon köszönöm.-és még mindig ujjongattam.-De mit fogok felvenni és kivel menjek??-kérdeztem bár úgy is tudtam, hogy jeni lesz az egyik.
-A bátyád is megy ugyanis vagytok olyan lükék, hogy valamit csináltok.-mondta anyu bár tudtam, hogy mire gondol, mert nem épp mi voltunk a minta gyerekek.

**

Gyorsan felmentem a szobámba és kerestem valami hordhatót:



Kicsit sminkeltem és mikor kész lettem visszamentem a konyhába, gyorsan ettem egy kicsit.
-Gyorsan kell vennünk valami nagyon szupi ruhát estére, mert mégse mehetünk oda mint valami csöves.
-Jó úgyis shoppingolós hangulatomban vagyok.-válaszolt, majd gyorsan elindultunk.Hamar odaértünk, majd bementünk a kedvenc boltunkba.
-Ide nézz!!!-futott felém majd a fejembe nyomott egy nagyon szép ruhát.-Ez olyan szépen állna rajtad.
-Jó, de van a méretemben??
-Most ugye csak szórakozol?Még jó, hogy van olyan tökéletes az alakod, hogy van aki ölne érte.
-Mert te aztán olyan duci vagy.-majd elkezdtünk röhögni.
Kerestem egy üres próba fülkét és felpróbáltam.Pont illat rám.Meg vettük a ruhákat, majd gyorsan bementünk egy Starbrucksba és leültünk.Már jöttek is felvenni a rendelésünket a kedvencünket rendeltük.Nagyon hamar ki is hozták.




Mikor elővettem a mobilom, hogy megnézzem hány óra nagyon megdöbbentem mert már délután három volt és hétkor kezdődik a koncert.Kifizettük a kávénkat és gyorsan elköszöntünk.Futottam de igazából nem tudom, hogy miért hiszen bőven volt még időm de viszont féltem, hogy nem érek oda időben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése