2013. október 27., vasárnap

II.rész

Felrohantam a szobámba az ágyra dobáltam a cuccokat ám bementem a fürdőbe készülődni. Letusoltam, majd megmostam a hajamat. Magamra tekertem egy törölközőt és vissza mentem a szobámba. Megkerestem a kedvenc cipőmet és vettem elő fehérneműt is. Majd elkezdtem megszárítani a hajamat, mikor végeztem gyorsan bedugtam a vasalómat, mert nem igazán szeretem a göndör hajamat. Fél óra múlva végeztem is vele, majd neki álltam felvinni egy kis natúr sminket.Már majdnem kész voltam mikor megnéztem hány óra. Három negyed öt, bepánikoltam össze-vissza rohangáltam a szobában. Gyorsan felvettem a ruhámat




















 és elindultam lefele a lépcsőn.Taylor a bátyám már ott várt, hogy mehessünk végre, kisiettünk a kocsihoz majd elindultunk Jeniért. Ő már az utcán várt ránk, felpillantott és oda sietett hozzánk majd beszállt. Az egész út nem tartott  percig de mi így is kitudtuk használni, végig beszéltünk, hogy vajon milyen ruhában lesznek vagy most épp mit fognak kitalálni. Mikor megpillantottuk a stadiont elállta a lélegzetünk még csak három fél hat de máris annyian voltak. Leparkoltunk a kocsival és mentünk is, hogy végre sorba állhassunk. Pontban hétkor elkezdődött a koncert, a fiúk iszonyat jól néztek ki főleg Haryy. A Kiss you-val kezdték majd mentek szép sorjában, de persze közben táncoltak és hülyéskedtek is.
-Elmegyek hozok valami üdítőt.-mondta a tesóm.Én csak bólintottam.Majd a fiúk átjöttek egy másik színpadra ami pont előttünk volt. Mikor rám nézett Harry azt hittem elájulok, majd elkezdtem integetni neki mire Ő:

Úgy elkezdtem visítani mint még soha, ezzel még jobban magamra vontam a körülöttem állók figyelmét de nem érdekelt.Közben a bátyám vissza is tért. Mi előtt a fiúk visszamentek volna Harry rám kacsintott amitől majd nem elájultam. Bejelentették, hogy jön az utolsó szám amitől nagyon szomorú lettem, de a kedvenc számom volt a Little things úgyhogy tovább élveztem. Befejezték, majd meghajoltak és megköszönték, hogy ennyien ott voltak majd lementek a színpadról. Még picit maradtunk Jennel, Taylor szólt, hogy kint megvár minket a kocsinál. Már majd nem indulni akartunk mikor jött két biztonsági őr és megálltak előttünk.
-Gyertek velünk-mondták nagyon komoly hangon.
Nem tudtuk, hogy hova visznek minket de azért picit féltünk. Meg álltak egy ajtó előtt amire rá volt írva, hogy öltöző.Nem hittünk a szemünknek komolyan a szobájuk előtt vagyunk???Bekopogtak, majd egy nagyon édes és vidám hang szólalt meg.
-Gyere!-ismertem meg Loui hangját és még mindig extázisba voltam.
Kinyitották nekünk az ajtót és megláttuk őket, olyan tökéletesek és vidámak.
-Sziasztok!-köszönt elsőnek Liam.
-Helló!-majd a többiek.
Alig bírtunk bemenni de aztán összeszedtük a bátorságunkat és visszaköszöntünk.
-Sziasztok.-mondtuk pont egyszerre.-bocsi nem akarunk zavarni de miért hoztak minket ide?-tettem fel a legfontosabb kérdést.
-Hát igazából ezt beszéljétek meg Niall és Harryvel.-mondta Zayn majd kiráncigálta a többieket.
Mi csak néztük őket, olyan édesek voltak nem tudtak mit tenni úgy meglepte őket a barátjuk.
-Hát tudjátok minden koncert után két rajongót idehívunk és beszélgetünk velük egy kicsit.-mondta a göndör kém.
-És egyáltalán nem tűntök olyanoknak mint a többi rajongó.-folytatta a kis ír manó miközben Jen szemébe nézett, majd rákacsintott amitől picit elpirult a barátnőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése