2013. november 1., péntek

VI.rész

Na tegnap nem hoztam részt. mert nagyon elfoglalt voltam. De sajnos mindjárt megint itt a suli :( ezért ritkán fogok új részeket hozni. De a kövit csak ismétlem csak akkor hozom ha kapok legalább 2 komit. Ha nem akkor legkorábban jövő héten hozom. De léci írjatok. V.xx

Sarah szemszöge:

Mikor a koncert után haza hoztak Taylorék megláttam egy ismerős alakot. Közelebb mentem és megláttam Chrisset a barátomat aki épp egy másik lánnyal csókolózott. Abba a pillanatban a szívem sok millió darabkára tört, nem tudtam parancsolni a testemnek és oda mentem hozzá. Pofán vágtam és befutottam a házba, fel a szobámba. Szerencsére a szüleim már aludtak. Bevágtam az ajtót és elkezdtem sírni.













Nem tudtam elhinni, hogy én neki adtam az egész szívem ő meg csak játszott velem. Végül álomba sírtam magam. Reggel mikor felkeltem legszívesebben megöltem volna magam a bánat miatt. Megpróbáltam összeszedni magam és bementem a fürdőbe, mikor megláttam magam a tükörbe nagyon csodálkoztam. A szemem be volt dagadva és vörös volt, nem hittem volna, hogy valaha is ennyit fogok szomorkodni egy ember miatt. De csak azért is jobban fogom magam érezni. Felöltöztem kicsit sminkeltem és össze pakoltam a holmijaimat, mert a hétvégét a nagyszüleimmel töltjük.

***

Végre haza értünk, és ebben a pillanatban eszembe jutott az a péntek este. Kifutottam a lakásból és meg se álltam Jeniékig. Tudtam, hogy anyukája dolgozik a bátyja nagy való színűséggel valamelyik haverjánál van, ezért elkezdtem verni az ajtót. Már öt perce ott álltam és ekkor eszembe jutott, hogy egyszer megmutatta, hogy hol van a pótkulcs vészhelyzet esetén. Megtaláltam és bementem. Nem telt el húsz perc mikor hallottam, hogy valaki zörög s kulccsal.

Jeni szemszöge:

Kinyitottam az ajtót és megláttam a kanapén Saraht, először meglepődtem, majd megláttam, hogy sír. Gyorsan oda mentem hozzá és megöleltem.
-Csajszi mi a baj?
-Az...az, hogy..Chris..megcsalt-és még jobban elkezdett sírni.
Ledöbbentem, tudtam, hogy nem épp neki a legmakulátlanabb az élete, dehogy erre is képes ráadásul pont Sarahval mikor neki adta mindenét.Szó szerint mindenét, hiszen ő volt az első barátja.
-Drágám sajnálom. De figyelj! Most szépen felhívom a szüleidet, hogy nálam vagy és, hogy itt szeretnél aludni. Te addig elmész fürdeni és rendbe szeded magad. Majd keresek neked valami nagyon dögös ruhát.
-De nekem ehhez most nem igazán van kedvem.
-Engem nem érdekel, az én gyógyírem a bánatra a buli és a pia.
Próbáltam hülyülni és mondhatjuk, hogy sikerült, mert egy kis mosolyt láttam az arcán. Megbeszéltem a szüleivel természetesen megengedték, hogy itt maradjon. Mikor végzet kerestem magunknak valami elfogadható ruhát.
Én ebbe mentem:





















Sarah pedig ebbe:























Hívtam egy taxit, majd bediktáltam a címet. Mikor megérkeztünk szó nélkül beengedtek minket. Egyből célzásnak vettük a bárt, pont volt két üres hely. Rendeltünk magunknak Martinit Jack Deniel'st és már keztünk berúgni mikor a kedvenc számom ment.

Zene

Elkezdtünk táncolni mikor megláttam, hogy kijött. Kicsit frusztrált a dolog, hogy nem hívott, ezért amennyire csak tudtam próbáltam sexyn táncolni, hogy minél többen figyeljenek rám. A tervem bejött, a szemem sarkából láttam ahogy közeledik felénk, majd hátulról elkapja a derekam és megfordít.
-Te mit csinálsz itt?-kérdezi Harry
-Hát ezt én is kérdezhetném tőle, de Sarahval eljöttünk bulizni.
-És attól még nem kell itt riszálni mindenkinek. Te az enyém vagy.
Majd elkezdte a nyakamat csókolgatni, ránéztem Sarahra aki meglepődött, hogy Harry Styles épp a nyakamon lóg. Oda vitt minket a fiúkhoz, mikor Niall meglátta Saraht azonnal megcsillant valami a szemében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése