2013. november 11., hétfő

IX.rész

Na itt a következő rész, remélem tetszik eddig a történet. Ebben a részben úgy mint az előzőben van egy kis pedo. A kövit nem tudom mikor hozom de meg próbálok sietni amennyire csak tudok. De addig is olvasni! :) V.xx

Jeni szemszöge:

Elmentünk a kedvenc butikunkba és nagyon sok ruhát, cipőt és kiegészítőket vettünk. Amint végeztünk Sarah haza ment, én még gyorsan bementem egy sturbucksba. Haza értem és felrohantam a szobámba, majd bekapcsoltam a gépemet, kicsit twittereztem, majd elkezdtem unatkozni. Ekkor támadt egy ötletem, anya annyit dolgozik biztos örülne ha rendbe tenném a házat. Lementem a nappaliba majd elkezdtem pakolni, mikor kész lettem a hálókkal folytattam. Majd a mosdóval és végül a kertet is egy kicsit rendbe szedtem. Az egész lakást délután négyig csináltam, visszamentem a házba és csináltam egy kis sütit. Egy egyszerű csokis-banános muffint sütöttem, mikor készlett kivettem a sütőből majd egy tányérra raktam őket. Annyira fáradt voltam, hogy mikor felértem a szobámba azonnal elaludtam. Arra keltem, hogy csörög a telóm, odamentem a táskámhoz és kivettem belőle, megláttam Harry képét és gyorsan felvettem majd beleszóltam:
-Hali.
-Hallo drága, akkor ráérsz?
-Igen, persze.-nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon hova visz.
-Akkor húsz perc és ott vagyok.
-Ááá, akkor le is rakom. Szia szerelmem.
Meg se vártam hogy elköszönjön egyből leraktam, befutottam a fürdőbe és gyorsan megfürödtem majd megmostam a hajamat. Már csak öt percem volt, megszárítottam a hajam, nem volt már időm kivasalni úgy hagytam, hogy göndör maradjon. Kerestem egy ruhát, végül az egyik újat vettem fel, kerestem egy hozzá illő cipőt majd kifestettem magam. Nem vittem túlzásba csak alapozó, szempilla spirál és kész is.




















 Hallottam ahogy valaki bejött a házba és felfelé tart a lépcsőn. Kinéztem az ajtón és megpillantottam Harryt, ahogy észrevett elkezdett vigyorogni, majd szorosan magához ölelt és megcsókolt.
-Szia.-majd kaptam még egy csókot.
-Hello.
-Nagyon sexy vagy ebben a ruhában.-majd kacsintott rám egyet.
-Köszönöm.-éreztem ahogy elvörösödök.-és hova megyünk?
-Az meglepetés, de remélem örülni fogsz neki.
-Hát akkor mire várunk?
Megfogtam a táskámat, majd kiráncigáltam a kocsihoz, szokás szerint udvariasan kinyitotta az ajtót. Átment a vezető részhez és beindította az autót, hamar odaértünk egy szállodához. Furcsa fejet vághattam, mert nagy vihorászásba kezdett. Kiszálltunk, majd a hotel éttermébe mentünk. Gyönyörű volt. Megrendeltük a kajánkat és miközben arra vártunk, hogy kész legyen beszélgettünk arról, hogy hogy haladnak a CD-jükkel és a turné tervezésével. Kihozták a vacsoránkat, közben nagyon jól elbeszélgettünk, majd mikor végeztünk felmentünk egy szobába. Mikor kinyitottam az ajtót elállt a szavam. 











Harry hátulról megölelt, majd megfordított. Nem bírtam magammal, megcsókoltam és elkezdtem levenni az ingjét, ő pedig a ruhámat, majd a melltartóm követte.











Majd oda felkapott, a lábaimmal közre fogtam a derekát és úgy mentünk az ágyhoz. Lerakott, majd lassan érzékién elkezdett csókolgatni egyre lejjebb ment már a nyakamnál tartott, a kulcscsontom és végül a mellem feletti rész kóstolgatta. Fordítottam a helyzetünkön és én voltam felül, apró puszikat hintettem egész felső testén amire egy kis nyögést váltottam ki belőle a kezemmel megkerestem az öv csatját majd kikapcsoltam. Harry megfogta a csuklómat majd kérdőn nézett rám.
-Biztos, hogy ezt szeretnéd?
-Biztos.
Ott folytattam ahol abba hagytam, lekerült róla a gatyája, mikor megláttam, hogy mennyire szűkös a boxerja el újabb löketett adott. Gondolkozás nélkül elkezdtem kényeztetni, mikor már nagyon ágaskodott egy egyszerű mozdulattal lehúztam róla. Gyorsan maga alágyűrt és most engem izgatott, egyik kezével elkezdte simogatni a csiklómat. Nagyon jó érzés volt, még a lábam is bele remegett. Majd mikor eléggé felizgultam szinte letépte rólam a ruhát. Éreztem ahogy férfiassága egyre közelebb jut hozzám, majd ahogy elkezdi belém tolni magát. Annyira fájt, hogy egy könny csepp végig gurult az arcomon.
-Annyira de annyira sajnálom szerelmem, ha szeretnéd most abba hagyom.
-Nem, érezni akarlak.
Szép lassan egyre beljebb helyezte magát, majd mikor tövig benne volt megállt, hogy kicsit megszokjam a fájdalmat. Nem is lett volna vele baj ha nem akkora a mérete. Mikor már kezdett elmúlni  fájdalom elkezdtem mozogni rajta, vette az adást és ő is neki látott. Nagyon közel voltam az orgazmushoz így elkezdtem karmolászni a hátát.
-Harry.. nagyon közel vagyok.
Nem válaszolt csak gyorsan felült és úgy folytattuk tovább.




















Éreztem ahogy egyre jobban böködi azt a bizonyos pontot és nem tudtam megfékezni elmentem. A hátam ívbe feszült a hasamban pedig éreztem azt a csodát mint még soha. Pár másodperccel később követett Harry is és egy nagyon férfias nyögéssel belém élvezett, majd egymás mellé feküdtünk és csak néztük egymást.
-Ez olyan csodálatos érzés volt, nagyon boldog vagyok, hogy veled volt az első.-mondtam és úgy éreztem abban a pillanatban nem lehet levakarni a vigyoromat.
-Örülök, hogy nem okoztam csalódást. De most aludjunk nagyon kikészítettél.
-Jó éjt.- majd egy utolsó csókot váltottunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése