2013. november 6., szerda

VII.rész

Először is Timi ha olvasod bocsi a maiért, nem akartam de legalább egy jót röhögtünk! :D Na ahogy látjátok meghoztam a kövit, bár kicsit szomorúan, hogy senki sem komizott. :(
A kövit majd talán szombat este hozom még nem tudom, de ha van valaki aki olvassa akkor lécci komit!!! Kíváncsi lennék a véleményetekre, köszi. V.xx

Jeni szemszöge:

Mikor már szinte mindenki be volt rúgva úgy éreztem ideje haza menni, a szememmel keresgélni kezdtem Saraht, de nem találtam sehol.
-Szia cica, nincs kedved elmenni egy nyugisabb helyre?-kérdezte egy helyes ámde részeg srác.
-Veled? Nagyon nincs!
Mondtam és úgy gondoltam jobb gyorsan elmenni onnan.Csak hogy elkapta a csuklómat és magához rántott. Csókolgatni kezdett, majd egyre lejjebb ment és már a nyakamnál járva. Esélyem se volt ellene. Egy üres sarokba húzott és ott folytatta tovább, a kezét a derekamról a fenekemre majd előre a ruhám aljához vezette. Elkezdte felfele húzni védekezés ként próbáltam eltolni magamtól, de ő sokkal erősebb volt nálam.


Harry szemszöge:

Elmentem még egy kör piáért, mire visszaértem nem találtam Jenit. Elkezdtem össze-vissza menni, hogy megkeresem mikor egy sarokban megláttam egy tök idegen gyerekkel. Csak úgy forrt bennem a düh és gondolkozás nélkül elindultam feléjük. Már majd nem oda értem mikor látom, hogy Jeni próbál védekezni, de a pasi csak folytatja. Gyorsan oda léptem és egyetlen ütéssel a földre került, Jeni csak sírt és leült a sarokba. Felhúztam majd kivezettem a parkolóba.
-Mit csinált veled az a barom?-üvöltöztem vele pedig nem rá voltam mérges.
-Semmit-Próbálta abba hagyni a sírást de nem tudta.
-Ne hazudj! Mit csinált? Nem kérdezem még egyszer!
Erre megfordult és elindult, de én utána mentem.
-Figyelj ne haragudj, csak ideges lettem mikor megláttam, hogy mit csinál veled.
-Semmi baj, de azért megértőbb is lehetnél. Végül is te hagytál ott egyedül.
Nem válaszoltam neki csak magamhoz húztam és megöleltem, bele se merek gondolni, hogy ha nem avatkoztam volna közbe mit csinált volna vele az a beteg. Haza kísértem és indultam volna az ajtóhoz mikor megfogta a kezemet.
-Nem maradnál itt? Kérlek!
-Dehogy is nem kicsim, érted bármit megtennék.
Felmentünk a szobájába és már el is aludt ahogy befeküdt az ágyba. Betakargattam és csak néztem, annyira szeretem, hogy bármit megtennék érte szó szerint bármit.


Sarah szemszöge:

Mikor megláttam Niallt kicsit feledtette velem a gondjaimat, egész este szemeztünk egymással. Majd mikor a többiek elmentek táncolni vagy inni akkor hirtelen megfogta a kezem és kivezetett a nagy tömegből. Meg sem állt egészen míg meg nem érkeztünk hozzájuk.  Bementünk és vadul csókolózni kezdtünk, neki nyomott az ajtónak és úgy folytattuk.













 Simogatni kezdte a hátamat majd a derekamra és a fenekemre tévedt a keze, felkapott és elindult velem a szobájába. Lerakott az ágyra é gyorsan levette a pólóját, nem bírtam magammal, oda másztam hozzá és elkezdtem puszilgatni a felső testét. Mikor kicsit lejjebb mentem éreztem a nadrágját. Rátettem a kezemet és domborodó férfiasságára, majd kényeztettem.

Gyorsan fordított a helyzetünkön és most engem kényeztetett. Mikor már nagyon ziháltam levette a nadrágját, én addig a ruhám cipzárjával küzdöttem, de végre lekerült rólam is egy ruha darab. Mikor visszajött hozzám már semmi sem volt rajta, majd szép lassan belém vezette magát. Fájt mivel nem nagyon volt még tapasztalatom, de a fájdalom később élvezetté alakult. Éreztem, hogy közel vagyok az orgazmus csodás érzéséhez.
-Niall,.. azt hiszem,hogy..mindjárt.-próbáltam megszólalni, de nem nagy sikerrel.
-Még várj egy kicsit picim.
Gyorsabban kezdett el tolni és minden mozdulata érintkezett a G pontommal, mire a hátam ívbe feszült és a hasam aljában éreztem azt a csodás érzést amit ilyenkor szoktak. Még párat lökött rajtam, majd éreztem ahogy belém élvez egy férfias nyögés kíséretében. Lefeküdt mellém, majd megcsókolt.
-Figyelj ezt nem amiatt mondom ami most történt köztünk, de már régóta elszeretnélek hívni valahova, de nem mertelek.-mondta mire kicsit elpirult.
-Szívesen elmegyek veled bárhova, ha ez esetleg egy randi meghívás lenne.-válaszoltam, majd elkezdtem röhögni.
Gyorsan elaludtunk, majd reggel arra keltem, hogy üres mellettem az ágy. Megkerestem a ruhámat, felvettem, majd elindultam lefele a lépcsőn, mikor leértem csak  Louis döbbent arcával találkoztam és a gyönyörű szőke hercegemmel.




















-Niall nem is mondtad, hogy ilyen csinos vendéged van.-mondta a maga perverz fejével Louis.
-Hát én is örülök, hogy megint találkoztunk.-vágtam rá egyből és a kezemet nyújtottam. Nem szerettem volna ha Niall miattam kerülne kellemetlen helyzetbe.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen kicsit fájt..:D de amugy itt nem igazán szeretném kifejteni a véleményemet majd suliba elmondom..:DDD röviden annyi hogy kurvajó és imádom..:DD

    VálaszTörlés