2013. november 9., szombat

VIII.rész

Hát itt lenne a következő, kicsit azért szomorú vagyok mert nem igen komiztok. Ha tudok akkor még holnap rakok fel egy részt de nem ígérek semmit mert sajnos nagyon sokat kell tanulnom. Legkésőbb szerdán hozom a kövit. Addig is olvassátok. V.xx


Jeni szemszöge:

Reggel felkeltem de Harry nem volt mellettem, körbe néztem a szobában és sehol sem láttam. Bementem a fürdőbe de ott se volt, csak imádkoztam, hogy ha lenn van akkor nem találkozott anyuval mivel még nem szóltam neki semmiről. Úgy is sejtem, hogy mi lenne a reakciója, tartana egy kisebb előadást arról, hogy még fiatal vagyok a fiúkhoz és, hogy a tanulás az első. De engem nagyon nem érdekel, mert nagyon kevés ideje vagyunk együtt de úgy érzem egyre jobban szeretem és megbízok benne. Fel vettem egy hétköznapi ruhát.




















Majd lementem, hogy egyek valamit és megkeressem végre Harryt. Először a nappaliba mentem de semmi, majd a konyhába és nagy meglepetésemre ott volt egy üzenet: "Drágám ne haragudj, hogy egyedül kellett kelned csak elmentem valami reggeliért amint tudok jövök vissza. Szerelmed Harry.xx." És volt mellette egy kávé amit azonnal meg is ittam.




















Már nagyon unatkoztam, fogtam magam és oda mentem az ablakhoz amin kinéztem és ekkor láttam meg a hercegemet, amint hozza nekem a reggelit.




-Nagyon köszönöm, hogy már korán felkeltél és hoztál valami kaját.-majd az arcára nyomtam egy cuppanós puszit.
-Nincs mit drága, de nekem sajnos mennem kell. Hívtak a srácok a fellépések miatt, de ha végeztem akkor elmehetnénk valahova. De csak akkor ha te is szeretnéd és nem probléma a szüleidnek.
Ja igen sajnos elfelejtettem mondani neki, hogy csak a bátyámmal és édesanyámmal élek mivel a drága és nagyon kedves apám elhagyott mikor kicsi voltam. De sajnos nem véglegesen, mert időként felbukkan és folyamatosan zaklat, de nem voltam még kész, hogy bárkink is elmondjam róla a véleményemet.
-Még jó, hogy lenne hozzá kedvem, anyuval meg megbeszélem a dolgokat ne aggódj.
Épp, hogy elment már fel is keltek a többiek, anyuhoz mentem és visszahuzigáltam a szobájába.
-Figyelj beszélni szeretnék veled egy komoly témáról.
-Hallgatlak de ha lehet gyorsan, mert dolgoznom kell.
-Jó, akkor bele kezdek-tartottam egy kis szünetet, majd vettem egy nagy levegőt és folytattam.-van egy fiú akivel...nos hát, hogy is mondjam.
-Nagyon jól tudod, hogy mi a véleményem erről.-egyből felháborodott
-De anya szeretem és ő is engem. Kérlek csak egy esélyt adj neki.-szinte már könyörögtem.
-Rendben, szeretném megismerni, de ha nem szimpatikus akkor sajnálom de a kapcsolatotoknak vége.
-Nem fogsz benne csalódni megígérem.-majd egy puszit nyomtam az arcára és vissza mentem a szobámba.
Ekkor jutott eszembe, hogy Saraht ott hagytam egyedül, vagyis inkább ő hagyott ott. Gyorsan nyúltam a telefonomért és már tárcsáztam is.

Sarah szemszöge:

Elkezdett csörögni a mobilom, láttam, hogy Jeni az tudtam, hogy mérges lesz amiért egy szó nélkül ott hagytam. Felvettem, majd beleszóltam.
-Szia, figyelj sajnálom, hogy ott hagytalak de nyomos okom volt rá.
-Hali, jó most nem érdekel inkább azt mond, hogy hol vagy, mert ha a szüleid rájönnek, hogy nem velem voltál soha többé nem engednek a közeledbe.
-Hát ami azt illeti itt vagyok a fiúknál de mindjárt indulok. Majd ha haza értem és mesélek de most le kell tennem. Sietek szia.-és már le is tettem
Elköszöntem a fiúktól és fogtam egy taxit, bediktáltam a címet és nem sokára meg is érkeztem. Kifizettem, majd feltűnés nélkül bementem a házba, és egyenesen fel Jenihez.
-Hallod ilyen jó éjszakám már rég nem volt.-nyitottam neki.
-Hát nekem pedig ez volt az egyik legrosszabb.
-Miért? Mi történt?
-Semmi hagyjuk, inkább mesélj mit kerestél te a fiúk házában?-kérdezte és egy kicsit perverz fejet vágott.
-Hát ami azt illeti szerintem összejöttem Niallal.-amint kimondtam ledöbbent, de nem érdekelt csak ugráltam örömömben.
-Hát nem tudom, hogy mit is mondjak... gratu.
-Köszi, végre van pasink!!
-Pssz! Azért kicsit halkabban nem kell, hogy megtudja a bátyám. Atya ég szegény Harry ha belegondolok mit fog csinálni vele amikor bemutatom őket egymásnak.
Tudni kell, hogy Jen bátyja nagyon is védelmező típus még akkor is ha mindig veszekednek vagy nem fejezi ki érzelmeit a húga iránt.
-Ja hát igen, de most nem tudok másra gondolni csak rá.-és megint elkezdtem ugrálni, táncolni.
Megszólalt Jen telója és láttam, hogy Harry hívja így kimentem a szobájából had beszélgessenek nyugodtan. Majd negyed óra múlva lejött, és egy szó nélkül bement a konyhába, kicsit furcsálltam ezért elindultam utána. -Mi történt?
-Ja semmi, este Harry elvisz randizni de nem mondja el, hogy hova.
-Hát akkor mire várunk csajszi? Gyorsan futás venni valami eszméletlen ruhát, hogy még jobban beléd habarodjon az a fiú.-alig fejeztem be már ráncigált is kifelé az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése