2013. november 15., péntek

X.rész

És itt a 10. rész :)) ez picit rövidebb lett mint a többi de legközelebb hosszabbat és élmény dúsabbat hozok. Kicsit azért szomorú vagyok, hogy még mindig nincs komi :( , pedig kértelek titeket. Na sebaj majd változni fog ;). De nem húzom tovább az időt, csak még annyit, hogy az egyik kedvenc számomat hoztam, biztos ismeritek. V.xx

Zene


Jeni szemszöge:

-Harry, Harry.-próbáltam keltegetni de nem nagy sikerrel így írtam neki egy levelet: 
"Drága egyetlen szerelmem, sajnos itt kellett, hogy hagyjalak mivel holnap megint suliba kell mennem és anyum nagyon nem díjazná ha nem otthon aludnék. De majd találkozunk. Sok csók Jxx."
Összeszedtem a ruháimat majd felvettem és elindultam haza, fogtam egy taxit mikor megérkeztünk kifizettem. Próbáltam egy hang nélük bemenni a házba nehogy felkeltsem a bátyámat, mert egyből letámadna, hogy hol voltam. Sikeresen beértem a szobámba, majs letusoltam és gyorsan el is nyomott az álom.


Sarah szemszöge:

Haza értem és szerencsére nem voltak otthon a szüleim így nyugodtan áttudtam gondolni az előző este eseményeket, hirtelen megszólalt a telóm. Egy ismeretlen számról hívtak.
-Igen?-szóltam bele kicsit ilyedten.
-Szia, Niall vagyok esetleg este találkozhatnánk, ha persze van már programod azt is megértem.
-Még nincs, de örömmel elmennék veled.-olyan boldog voltam mint még soha.
-Oké, akkor fél hatkor ott is vagyok. Hello.
-Hali.
Nem tudtam elhinni, hogy Niall, Naill James Horan elhívott randizni, jó talán ez nem kimondott randi de akkor is hihetetlen érzés. Amint abba hagytam a sikongatást és az ugrándozást elkezdtem parázni, hogy vajon hova megyünk és mit vegyek fel. Bementem a fürdőbe és megengedtem a vizet, addig levettem a ruháimat, majd bemásztam a nagyon-nagyon és kényelmes sarok kádamba. Megfürödtem majd a hajamat is megmostam, magamra tekertem egy törölközőt és visszamentem a szobámba. Oda léptem a szekrényemhez és még mindig nem tudtam, hogy még is milyen ruhát kellene felvennem. Végül egy egyszerű szett mellett döntöttem, kivasaltam a hajam majd elkezdtem sminkelni. Mikor kész lettem még bőven volt egy órám így lementem a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t, de mikor nem találtam semmi érdek feszítőt kinyomtam. Benyomtam a telómon a legjobb zenét a világon, Lana Del Rey egyszerűen imádom, ő a legjobb női énekes. Nagyban tomboltam mikor meghallottam, hogy dudálnak egyből tudtam, hogy a szöszi az így mentem is a táskámért majd ki siettem hozzá.
-Szia, nagyon jól nézel ki.
-Hali, köszönöm.-éreztem ahogy pír szökik az arcomra.-És hova megyünk?
-Gondoltam elmehetnénk a vidám parkba.
-Remek ötlet, este még sosem voltam ott.-majd közelebb hajoltam, hogy adjak az arcára egy puszit csakhogy nem vettem észre, hogy bele fordult így az egyenesen a száján landolt.
-Jaj, ne haragudj nem direkt csináltam.-mondta majd rám kacsintott és meg villantotta tökéletes fogsorát.
-Aha és higgyem is el?
-Azt hiszed hazudok?-és bevetette a kölyök kutya pofit aminek nem lehetett ellen állni így már magamtól hajoltam oda hozzá és megcsókoltam.-Na azért.
Nem tartott sokáig az út, mikor megérkeztünk már eléggé sötét volt így mindent kivilágítottak. Csak csodáltam a fényeket mikor éreztem, hogy valaki a derekamnál fogva magához húzott. Megfordultam, Niall volt és azokkal a csodaszép kék szemeivel engem nézett, nem akartam megzavarni ezt az idillt de kicsit furán éreztem magam.
-Végig itt fogunk állni vagy csinálunk is valamit?
-Hova szeretnél először menni?
-Óriás kerék!
Amint kimondtam megfogtam a kezét és húztam magam után. Felültünk és közben csodáltuk a kilátást, majd a vállára hajtottam a fejemet és agy maradtam ameddig ki nem kellett szállnunk.
-És most hova?
-Csináljunk képeket, megszeretném örökíteni ezt a csodás pillanatot.
Elmentünk egy nyugodtabb helyre és meg is csináltuk,




















olyan bolond és szép pár lennénk, ha esetleg Niall megkérdezné én kifogások nélkül egyből rávágnám ,hogy IGEN!!! Hiszen ki nem szereti őket? És kezdem úgy érezni, hogy talán ebből több is lehet mint barátság főleg a tegnap este után. Szinte az összesre felültünk, majd elmentünk kajálni. Későre járt így nekem sajnos haza kellet mennem, mert holnap már megint suliba kellett mennem, véget ért a szünet.
-Majd még beszélünk szépség.
-Biztos szöszikém.
Majd rá kacsintottam és nyomtam egy cuppanós puszit az arcára, még egyszer utoljára megöleltük egymást, majd elköszöntünk és visszaindult a kocsijához és pedig bementem a házba. Felmentem a szobámba majd rávetődtem az ágyamra és elaludtam. Reggel majd nem elkéstem így csak gyorsan letusoltam és felöltöztem semmi smink, futottam a buszra amit majdnem lekéstem. Jeni ott ült ahol szokott és mint mindig most is foglalt nekem helyet maga mellet.
-Szia, mizu?
-Hello, hát igazából olyan sok mesélni valóm van, hogy nem is tudom mivel kezdjem de az bizti, hogy nem itt fogom kitálalni.
-Most olyan kíváncsivá tettél, biztos, hogy szeretném tudni mit csináltatok Hazza babával?-kérdeztem majd rá kacsintottam. Mondjuk nekem i van mit mesélnem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése